her çocuk ateist doğar...!

12 Ağustos 2013

arpa buğday daneler, aman yıkılsın camiler!

Bu blogun hoş bir kafayla okunması adına dinleyiniz efenim. Seçimi de okuyucuma bırakıyorum, o kadar şahaneyim: http://fizy.com/search/arpa+bugday+daneler

Arpa buğday daneler
(Aman) Arpa buğday daneler
(Aman) Yıkılsın camiler

İmam mikrofonun kırılsın
(Aman) İmam mikrofonun kırılsın
(Aman) Dar geliyor şu saflar (safları sıklaştıralım ey cemaat-i müslimin)

İmam sen orda döne dur, ben gidiyom
İmam sen orda döne dur, ben kaçıyom

Arpa buğday malt olur
(Aman) Arpa buğday malt olur
(Aman) Yobazlar da mal olur
Aman verme yobaza
(Aman) Aman verme yobaza
(Aman) Kurtulması güç olur

Efendim bu gün aklımda özel bir konu yok. Öncelikle geçtiğimiz günlerdeki bayram tatilini en iyi şekilde geçiren herkesi tebrik ediyorum. Ben de bayram namazındaydım, -evet biz her yerdeyiz, allah değil-

Ramazan ayı içinde bir çok kez teravihe ve cuma namazlarına gittim, arada vaaz dinledim. Hayvanlar bile oruç tutarmış ramazanda, öyle diyorlar en azından. Yahu kıvırma işte, küçük düşüyosun, aptal gözüküyorsun. At yalanı, sikeyim inananı.

Böyle sanatsal bi çalışma yapayım istemiştim hep, bugün oldu. YAPTIM OLDU. Uzamasın tadında kalsın.

5 yorum: