her çocuk ateist doğar...!

03 Ağustos 2013

Allah Yok, Din Yalan (Hala...)

raya yazdığım en son yazının ardından epeyce zaman geçti. Ben üniversiteye başladım, iki yıl oldu hatta.. Biraz daha yaşlandım, türlü insanlarla karşılaştım, hatalarım oldu, daha önce olan hatalarımın sonradan farkına vardım vesaire...
bir ateistin günlüğü, karl marx, din, afyon, diyalektik materyalizm

Ama değişmeyen bir şey var: hala çocuklarının ne düşündüğüne önem vermeyen annem ve babam. Öyle ki 4 seneden beri dinsizim ve buna rağmen bunun gibi ramazan gecelerinde teravihlere gidiyorum, gönderiliyorum. Bunu da şu anda cami yerine oturup çayımı yudumladığım parkta kağıdıma yazıyorum.. Saat 22:29 ağustosun 2'si.

Annemin "Hadi"leriyle çıktım az evvel dışarı yine. Namaza, teravihe git diyor. Gecenin bir köründe yemek yiyorum, iradem dışında, istemediğim halde. Bir kere de demediler ki "Yahu sen oruç tutmak istiyor musun?", "Namaz kılmak istiyor musun?"

Arada kavga ediyoruz, "Benim söylediklerim batıyor sana!" diyor birisi, "Bir da demeyeceğim sana namaz kıl bilmem ne yap!" diye beni korkutmaya çalışıyor. Canıma minnet! Cidden mi diye seviniyorum bir an, sonra ahh keşke diye geçiriyorum içimden. Çünkü biliyorum ki en fazla 2 gün sürecek bu rahatlık.

Bazen "Bırakın beni kendi halime, kendi kendime yapayım, sizin zorunuzla olmasın." diyorum, "Bıraktık ama yapmadın." diyorlar. Düşün bakalım o zaman, belki sorun sizde değil de bendedir. Ben belki sizin elinizde kafanıza göre şekillendirebileceğiniz oyuncak hamurunuz olmak istemiyorumdur? Filvaki, dilimle olmasa da her hareketlimle haykırıyorum size bunu, anlayın ve kabul edin, pes edin. Bunu sadece bana bu yönde baskı uygulayan ailem için söylemiyorum. Bu yazıyı okuyan istisnasız herkese, ateiste, müslümana, budiste, agnostiğe söylüyorum. Beraber yaşadığınız insanların farklılıklarını kabul edin. Ben böyle olması gerektiğini gördüm ve bu yolda ilerlemeye gayret ediyorum. Bundan önce nefret doluydum müslümanlara karşı.. Bu yüzden bundan önceki yazılarımda dalga da geçtim, hakaret de ettim, ama bu zayıflığımı yendim. ~22:53 ve ben parktan kalkıyorum.~ 02:14 ~  İnsan olarak bir zayıflıktır bu herşeyden önce, belki de o zamanlarda bir ateist olarak kendimi üstün görüyordum, ve faşistçe bir tutum sergiliyordum kendi içimde. Ama şöyle düşündüm, tıpkı din değiştirdiği için İran'da idam edilen o insanların masum olduğu gibi, tıpkı dini inanç kaybı denen sancılı süreci geçiren her dinsiz gibi, müslümanlar da masum. Yalnızca böyle bir cehaleti desteklemeleri -eğer ki destkeliyorlarsa- onların aptallığını gösterir, bununla birlikte hala insandırlar. Ve yaşama hakları vardır.

Ama, benim düşüncelerimin bu kadar insanileşmesi islama herhangi bir saygı beslediğim anlamına gelmesin. İslamla yine dalga geçeceğim, yine yerden yere vuracağım, beğenmeyen çarpıya bassın siktir olsun.


20 yorum:

  1. Sen kimsin İslamlar dalga geçiyor sun inşallah allah seni ve seningibilerini cezalandırır cehennemde seninde yerin umarım vardır şuan müslümanlıkta bir domuz kadar değerin yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah diye bir şey yoktur kuran fakedir allahın var olduğunu kanıtlayın allah varsa gelsin çıksın karşıma çıkamam yemez tabi

      Sil
    2. Ahh siz ölmeyi öyle hakkediyorsunuz ki en cok siizin ölmenizi istiyorum öldükten sonra toprak da bile yeriniz yok sizin o zaman görürsün Allah var mı yok mu Raabbime binlerce kez şükürler olsun müslüman olarak yaratmıs beni böyle düşünce engeli değilim neyin ne olduğunu farkındayım cok şükür Allaahhımm

      Sil
  2. Sen kimsin İslamlar dalga geçiyor sun inşallah allah seni ve seningibilerini cezalandırır cehennemde seninde yerin umarım vardır şuan müslümanlıkta bir domuz kadar değerin yok

    YanıtlaSil
  3. Saçma allah sen veya seningibileri hane dinzizleri cehennemde yapacaktır ve bana acıklarmısın sen nasıl annenin karnından cıktın ilk inşa Hz hava ve Hz adem nasıl oluşturlar dünya nasıl dönöyo hepsini yaratan tekbir ilâh vardır oda ALLAH (cc)dır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahı kim yarattı o Zaman?

      Sil
    2. 112-İHLAS:

      1 - De ki; O Allah bir tektir.

      2 - Allah eksiksiz, sameddir (Bütün varlıklar O'na muhtaç, fakat O, hiç bir şeye muhtaç değildir

      3 - Doğurmadı ve doğurulmadı

      4 - O 'na bir denk de olmadı.

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. İnsanlar Niye bu kadar kör. Nasıl kuranı okuyupta dünya dışından geldiğine inanıyorlar. Anlıyorum sonuçta benim yalan olduğunu kabullenmem 6 ay sürdü. Ama kafesten çıkınca daha net görebiliyor insan. Kısacası yalnız değilsin.

      Sil
    3. İnsanlar Niye bu kadar kör. Nasıl kuranı okuyupta dünya dışından geldiğine inanıyorlar. Anlıyorum sonuçta benim yalan olduğunu kabullenmem 6 ay sürdü. Ama kafesten çıkınca daha net görebiliyor insan. Kısacası yalnız değilsin.

      Sil
  5. Eğer "allah" islamı dünyaya huzur ve mutluluk temin etmek için gönderdiyse, neden müslümanlar birbirilerini öldürüyorlar? Allah bunu görememiş mi? Dünyada en çok ölüme sebep olan şey dindir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. imtahan dünyası olduğu içindir,herkes iyi olursa size verilmiş ruhun ne önemi olurdu.siz şimdi ruhta yoktur dersiniz,ruh olmaz ise insanlar robot olmazmıydı ?bu robotlar enerji için elektrik almıyor ve sürekli güç tüketiyor,buda tesadüf dersiniz.sinsan olması için kadın ile erkek cinsel ilişki kurması gerekiyor değilmi ?siz okadar akıllı iseniz neden insan oluşturan meniyi yapmıyorsunuz?yoksa budamı tesadüf . insanı oluşturdunuz diyelim olmaz ya oldu farz edin.ona canı ruhu aklı nasıl vereceksiniz ?köşe bakkalda satılıyormu akıl satılıyorsa ordan alırsınız belki...

      Sil
    2. Dostum, tüm süreç bir hiçlikten meydana geldi..

      Bir evrenin oluşması için bir tanrıya ihtiyaç yoktur. Bugün, bilim denen mutlak bilgi bize kuantum dalgalanmasını göstererek hiçlikten nasıl bir şeyler meydana gelebileceğini de açıkladı. İnsan öğrenen bir hayvandır, öğrendikçe hayatı daha güzel yaşamaya başlayacaksın. Öğrenmenin başında da istek ve araştırma duygusu geliyor..

      Doğru yolu bulup mutlu bir hayat sürmeniz dileğiyle..

      Sil
  6. Ümit kardeşim iyi hoş bilimsel yaklaşıyorsun ama senin kullandığın bilimsel terimler kainatttan alıntıdır ayrıca hiçlikten geldiğimiz konusu bizim bir hiç uğruna yaşadığımız anlamına gelmiyor mu peki bunları hiç derinlere inip düşündün mü neden varız ne için yaşıyoruz sonu ölümle bitecek ve bu dünyada milyonlarca ceşit hayvandan ayrıcalığımız nedir? Akıldır biz bu aklı doğdumuzdan itibaren alırız dünya bizim için var ve biz insanlar hariç tüm canlılar bize emanet gönderilmiştir biz bunu iyiye kullanmalıyız ama her insan bunu düşünemez işte bizi bizden ayıran en büyük özellikte budur bunu kavramamız gerekir. Sonuçta ortada bir sanat vardır bu sanat biziz ve bu sanatın bir sanatkarı vardır bu sanatkarda allahtır yaratıcır bizim yoktan yere var olduğumuzu kanıtlayan 1 tane belge bul 1 tane kanıt goster bende sana allah yoktur diyim şuphesiz bu imsansızdır. Gözlerinle etrafa bak baktığın her doğal unsurda allahı görüceksin onun sıfatı yoktur yarattıkları zaten varlığını ispat edecektir boş bilgilerle beynini harcama akıllı düşün yorumların seni sapıtmasın

    YanıtlaSil
  7. Güzel yazı olmuş tebrikler.

    YanıtlaSil
  8. Tüm dinler insanlığı kullanmak kontrol etmek yön vermek avutmak hatta sarhoş etmek içindir. Bir yaratici var gerçekten de reel olarak biz mi yalanladik bee

    YanıtlaSil
  9. Allah var diyorsunuz ya varsa müslümanlara niye yardım etmiyor neden müslümanlar katlediliyor ben söyleyeyim o ölen insanların tek suçu Allah denen dogmatik bir isim yaratıcı denilen tek olduğuna inanılan doğmayan ve doğurmayan denilen bir şeye inanmaktır Allah varsa müslümanlık niye yayılmıyor Allahınız size yardım etsin hiç kimse ölmesin müslümanlık yayılsın mesaj mı atarsınız dua denilen yalvarma çeşidine mi başvurursunuz ne yapsanız da size yardım etmeyecek siz de elbet bir gün diyerek kendinizi avutacaksınız

    YanıtlaSil
  10. Bir de bana çok saçma geliyor kuranı kerim denilen bir kitap yapmışlar o kitapta yazanlara göre yollarını belirliyorlar ve kitapta doğru yoldan çıkmayın falan söyleniyor asıl doğru yoldan çıkaran o kitabınız kadınlar da insan değil mi kuranı kerim de neden bu yaratılmış olan kadınlara önem verilmiyor cevabını veremediğiniz şeylerde de ölünce cehenneme gideceksin falan diyorsunuz ya siz gitmeyin de o cehennem dediğiniz yere ben gitmem Korkmayın

    YanıtlaSil
  11. 10 Yaşında bu dini terkettim, hayla inanan varmış. :D

    YanıtlaSil