her çocuk ateist doğar...!

09 Aralık 2010

Okurlarıma Mektup...

Uzun süredir blogda ve facebookta aktif değilim, ve yine uzun bir süre boyunca aktif olamayacağım. Ama yaklaşık 7 ay sonra kaldığım yerden devam emeyi planlıyorum. Malum YGS LYS...

ÖNEMLİ: Müslümanlara kulak asmayın; gece karanlığında ışık kaynağı etrafını aydınlatmaya başlayınca, bütün böcekler kaynağın etrafına toplaşıp uğultu yapar. Onların da yaptığı kuru gürültüden başka bir şey değildir.

müslümanlara: On değil bin kere söyledim, ben bıktım siz bıkmadınız! Burası tartışma platformu değil. Hiç kimsenin burada bana çemkirmeye de hakkı yok. Farzedin ki; ben burda kendi kendimi tatmin ediyorum. Gerçekten sıkıldım sizden.

Benden yazı bekleyen tüm okurlarımdan özür dileyerek beni affetmelerini istiyorum.
Hepinize dinsiz günler..

6 yorum:

  1. çok güzel şeyler yazmış anlatmışsın. iyiki paylaşmışsın, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. neden yorum gönderemiyorum?

    YanıtlaSil
  3. Cehennemde yanacaksin lanet olasi pislik ateist. Gercekten zavallisin, fare gibi saklanman lazim hayatta kalmak icin. Kim oldugunuda söylemiyorsun, seni bir bulsam delik deşik edecegim. Bu sacmaliklari yazmana izin vermiyecegiz. Bence sen türk olamazsin. Her cocuk ateist dogmaz, müslüman dogar, şeytan senin beynini sikmiş. Allah(cc) seni kurtarsin, madem dinimizi biliyorsun, seni bekleyen cezayida biliyorsun.

    Buna bir bak
    Al-i İmran
    Kim İslam’dan başka bir din ararsa, (bilsin ki o din) ondan kabul edilmeyecek ve o ahirette hüsrana uğrayanlardan olacaktır
    İşte onların cezası; Allah’ın, meleklerin ve bütün insanların lanetinin üzerlerine olmasıdır.
    Onun (lanetin) içinde ebedi kalacaklardır. Onların azabı hafifletilmez, onlara göz açtırılmaz.
    Şüphesiz inkar edip kafir olarak ölenler var ya, dünya dolusu altını fidye verseler bile bu, hiçbirisinden asla kabul edilmeyecektir. Onlar için elem dolu bir azap vardır. Onların hiçbir yardımcıları da yoktur

    HHAHAHAHAHA şaka şaka bende bir ateistim. Bende örnek bir müslümandim. Yazdiklarin hoşuma gidiyor ve kendi yaşadiklarima cok benzetiyorum, ve senin oldugun ayni lanet olasi durumdayim. Galiba tek farkimiz benim türkiyede yaşamamam (Allaha şükürler olsun yarabbi...bir dakika şükür namazi kilacagim :D). Türkiyede ateistlerin kabul edilmemesi gercekten gicikmiş dostum. Türk oldugumuz halde halkimizin bizim inancsizligimiza saygi duymamasi gercekten üzücü.

    YanıtlaSil
  4. Icten yaraliyim. Internet üzerinden güzel bir istanbullu ile yaklaşik 5 aydir sohbet ediyorduk. Onunla bir gün yüz yüze tanişmayi istiyordum. Bir akşam dinden filan bahsettik. Ona ateist oldugumu söyledim. "şok oldum bunu neden daha önce söylemedin, seninle hic konuşmazdim" filan gibi agir cevaplar verdi.
    Bende kendime : what the fuck yani türkiyede herkez müslümanmi dedim xD. (Allahin izni ile) Hemen googleladim : türkiyede ateistler. Cok interesan uludagsozluk.com un bir sayfasi cikti ve orda senin siteye geldik :)

    Siten icin tebrikler. Tüm sayfalari okudum, ama bazi eksik ve kötü yönleri var bence, mesela müslümanlara ateist olmanin faydalarini, onlarin önyargilarini silecek ve bizi olumlu gösterecek sayfalar yapsana. örnegin istatistikler filan. bunu okumalisin : ateist.wordpress.com/category/islam/ . Kötü olan yönleri ise müslümanlara saygi duymuyorsun. Onlara yardim etmek yerine küfür ediyorsun, bu insanlara yalniş yaklaşim ve seviyeni düşürüyor.

    Bana verdigin güc icin teşekkürler. Umarim gelecekte bunlari hesaba alirsin. Yeniden yazmani sabirsizlikla bekliyoruz. Esselamü aleyküm ve rahmetüllahi ve berakatüh.

    YanıtlaSil
  5. ışık sızdırmaz malikanelerinizle zırhlı araçlarınızla görmeden ve görünmeden yaşayarak gelmiş geçmiş en varlıklı,en seçkinci siyasi hanedan oldunuz.gündelik seçmenlerinizden o kadar uzaksınız ki...olup bitenlerin ya farkında değilsiniz ya da umrunuzda değil.ama bu çakma özgüven içinde bulunduğumuz kargaşayı kapatmaya yetmiyor.unutmayın ki: titanic'te batıncaya kadar dünyanın en güzel gemisiydi..saygılarımla
    -ŞAFAK PAVEY

    YanıtlaSil