her çocuk ateist doğar...!

06 Mayıs 2010

Ey jafjallajökull sen nelere kadirsin!!

Haıyr, hayır, hayır... Rasgele basmadım tuşlara; İzlanda'da patlayan yanardağın adı bu. (bkz: eyjafjallajökull)

Dün teyzeme gittim, ordakiler de aynı evdekiler gibi sıkı müslümanlar. Büyük teyzem, geçen gün MPL TV'de bir "alim" dinlemiş. Gelip bize de anlatıyor...

Hadislerden birinde, -sahih mi değil mi o da meçhul- "Bir nar gelecek ki, bütün Dünya'yı alt üst edecek" gibi bir şey varmış. Bunu söylüyor alim hazretleri. Yorum da çok güzel; neymiş efendim, burada bahsedilen nar volkanik patlamadaki ateşmiş. Hem alt üst etmesi de uçakların durmasından ileri gelmekteymiş. Dünya karışmış, çünkü kül bulutu etrafı tehdit ediyormuş da bilmem ne...

Lan, gerizekalı herif; Kuran'da, hadislerde nar sözcüğü "cehennem ateşi" anlamında kullanılır. Sen nasıl çıkıp da bunu götünden uyduruyorsun ha? Dini kendi kafana göre yorumla, kendine yandaş çek.. Oh be, ne güzel valla...

Hem o denilen laf, eğer bir hadisse; 1400 yıllık tarihi var demektir. Bu dönem içerisinde hiç mi volkanik faaliyet olmuyor? Hiç mi dünya felç olmuyor? Tabi, benzer bir şey gördün mü hemen yama oraya hadisi..
Gerçi hadis mi değil mi o da belli değil.

Kamuoyunu kendilerine benzetmek için onu kandırmak, nasıl bir adiliktir? Ha bi de bu adamlara "alim", "bilgin" diyorlar.


Ah benim teyzecim, koyun gibi sömürüyor adamlar sizi. Sonra ben sizi uyarmaya çalışınca bana da karşı çıkıyorsunuz.

Ah tabi nasıl da unuttum, dualarla kurtardı ya vatanı mola cenabet!

1 yorum:

  1. bugün bi belgesel izledim kuran mucizeleri diye güle güle öldüm :D adam önce gösteriyo gösteriyo sonra bu olay 1400 yıl önce kuranda yazıyodu diyo ayeti bi açıyo alakası ilgisi yok :D sadece 1 sözcük benzeşiyo ama cümle anlamıyla alakası yok :D islamı diyer dinlerden ayırmaya çalışıyolar ama güneşin balçıktan çıktıgı ayetine hiç gelmiyolar nedense ?

    YanıtlaSil