her çocuk ateist doğar...!

16 Mayıs 2010

Bütün Amerika Cehennemlik, But Jesus Love You ♥

Başlıkta "Ama Tanrı Sizi Seviyor"u kullanıcaktım ama orijinalitesi bozulsun istemedim. Hristiyalarla müslümanları karşılaştırmayacam. {Peşin Edit hesabı;)}

Geçen akşam -daha doğrusu geceydi, 12den sonra falan- midemde bir guruldama hissettim sevgili okur. "Du bi gideyim ne var zıkkımlanmaya?" düşünceleriyle gittim mutfağa. Bi kutu meyve suyu buldum, biraz da pide vardı. Ayaktayım, başladım onları yemeğe..


Annem de geldi yanıma oturdu, o da otlanıyo benim nevaleden. Konuşuyoruz falan, o sırada peder bey damladı içere. Bişeyler sordu anneme, sonra da beni süzmeye başladı. 5-6 sn baktıktan sonra şöyle bi diyalog geçti:
Peder: Ne ayakta yiyon lan? Otursana! Bilmiyon mu ayakta durmanın günah olduğunu!?
Ben: Eee, namaz kılarken de ayakta duruyoz; o da günah o zaman..
(Yaşanılan bi 10 sn'lik dumurun ardından)
Peder: Yav işte tamam günah değil ama kötü öyle ayakta yemek.
Valide: Yavrum, bak peygamber efendimizin sünneti bu. Oturup da yemek yemek.
Ben: Ya siz hep hadislere, sünnetlere bağlı mı iş yapıyosunuz? Oturmak istemiyorum! Sünnete uymayacam.
Peder: Ulan ben şimdi senin!
Valide: Tamam hayatım, şimdi böyle istiyormuş çocuk. Bırak ayakta yesin...
Sonuç: Ayakta yerim yediğimi, pederin de gıkı çıkmaz.

Olaya bilimsel açıdan bakmak istedim; ama "ayakta yemek yemenin zararları"nı arayınca nedense bir tek islami siteler çıkıyor ya da islamı övmek, yüceltmek adına yazılan yazılar... Bilim konusunda herhangi bir dini siteye güvenemem, forumların ne bok olduğunu hepimiz biliyoruz. Bir sakıncası var mı bunun, bilen varsa konuşsun. Gerçekten bilmiyorum.

Neyse efenim, tekrar konumuza dönersek; Amerikan halkı ve bütün fast-food'çular cehennemlik baksanıza :) .. Hani günahtı ya ayakta yemek ondan şeyediyorum.. Aaa bi saniye bi saniye! E onlar zaten KAFİR tamam bakmaya gerek yok günahına şeyine..

Güneş kremlerimizi almayı unutmayalım sevgili kafir kardeşlerim ♥

6 yorum:

  1. Postlarına biraz göz atma fırsatı buldum. Kafası çalışan birilerinin var olduğuna inanmak bir yana, bi tanesinin blogu olduğunu bilmek güzel :) Takipteyim

    YanıtlaSil
  2. haha :D iyi ki iman gücüyle çakmamış suratına peder :D

    YanıtlaSil
  3. Dostum ayakta yemek yemek zararlı şöyle ki;
    ayakta durarak yemek yemek sindirim olayını zorlaştırır şöyle ki; ayakta durarak yemek yediğinizde midenizdeki goblet hücrelerinin yüzey alanındaki kasılımsızlıktan dolayı ayakta yemek yenen yemekler sindirime uğramadan bağırsaklara geçer ve burada bağırsaklardaki emilim proteinin yeternce parçalanmaması sebebi ile kalın bağırsağa geçer ve buradan dışarı atılır! Buda proteinlerden faydalanmanı engeller! Ayakta yemek yerken havayıda daha fazla alırsın ki buda yemek yerken ki yemek borununun pristatik hareketini azaltır şöyle ki; ayakta dururken diyafram daha rahat ve akciğer daha havaya uygun pozisyonda olduğu için yemek borusunun peristatik hareketini belirli bir önemde azaltır. Buda yemeyi düzgünce midene göndermeni engeller... Ayrıca dostum öyle çok fazla günah yanarsın edersin şeklinde de alglamayalım mekruhtur(yapılmasa daha iyi olur) şeklinde algılayalım... Peder bilinçsizce doğru bir harekette ikazda bulunmuş... =)) by i.y.y.

    YanıtlaSil
  4. yemek yemeden önce bismillah de yoksa doymazsın :D:D

    YanıtlaSil
  5. ayakta yemek yediğinde kırıntıları mutlaki yere dökülür. o kırıntılar mutlaka süpürge veya benzeri aletlerle temizlensede kıyılara köşelere sıkışanlar yada temizlenemeyenler olur. bunun sonucundada parazit veya bakteriler yaşadığımız yerlerde çoğalıp sağlığımızı etkiler boyuta ulaşabilir.
    Büyüklerimiz bizlere ""yemeğini yerken sofraya/masaya eğilde ye"" dediklerinde bana hep şaçma gelmişti. zaman ilerleyince işin sağlık boyutunu düşününce mantıklı geldi.
    İslami olmasada işin birde bu boyutu var tabiki...

    YanıtlaSil
  6. İnsan ilk yerden yiyen hayvandi
    Ayakta yemek yemesi ona neden yaramadiginin evrimsel gecmisi ayakta su icmekte bagirsaklardaki pisliği megdeye geri getirir bu da zararlıdır
    Nedeni açık evrimsel geçmiş ama insan turu ayakta su ice ice yeni bir mutasyon dogalseleksiyon geçirerek buna da kendi vücudu organları carebulabilir tabi herkezde olmaması fazladır.

    YanıtlaSil