her çocuk ateist doğar...!

08 Mayıs 2010

Ve Tanrı; şapşalları yarattı!

Ne kadar çok dimi etrafta tutucu insanlar? Hakkımda kısmında belirttiğim gibi, bunlardan çok var etrafımda...

Anneannemdeydim bundan iki ya da üç gün önce, yine dini muhabbetler.. yine.... Bi de komşu var, muhabbeti yapan o. Laf lafı açıyor anacım. Geçenlerde bizim komşunun tanıdıklarından birinin çocuğu bi cilt hastalığına yakalanmış. Sanırım lekelenme falandı.

Çocuğu doktora da götürmemişler; GEREK YOK!! Onlar hastalığın teşhisini kendileri yapmış, kendileri açıklamış zaten nedenini. Çocukceğiz, bu olaydan önce çamurla falan oynamış. Su, toprak ve istemediğin kadar eğlence... Zamanında ben de çok oynardım, zevklidir meret :)



Neymiş efenim, çocuk oyun oynarken çok fazla suyla görmüş işini. O sırada da su perileri rahatsız olmuş; çocuğu çarpmışlar!!!

"Gördüğüm en son peri 'Sihirli Annem'deydi galiba." dedim bizimkilere, biraz maytap geçermiş gibi. Sonra "Töbe et cık cık cık!! Dalga geçme, üç harfliler onlar!" dediler. Cin de demiyolar, gelip onları çarpmasın diye..

O yavşaklara(cin) bir çift sözüm var: "Gidin kendinizi becerin, orospu çocukları!" Bana da gelsinler a.q ama rus da getirsinler.. Eğlenelim, biralar benden...

Sonra başladı bizimkiler yok su perisi, yok ateş perisi... Neymiş efenim geceleri ağaç altında gezilmezmiş, soğan kabuklarına basılmazmış... Cart curt! Ulan vampirlere inanıyosunuz desem sktr lan derler. Nedir bu soğan sevgisi? (Gerçi vampirler sarımsağa tepki veriyodu, neyse Edward'la Bella'nın da a.q)

Ya o değil de, bi zamanlar ben de inanıyodum bu kutsal saçmalıklara. Şimdi eskiye bakınca götümle gülesim geliyor.

:)

3 yorum:

  1. su perisi ne ya :D

    YanıtlaSil
  2. tüm perilere attırayım (:

    YanıtlaSil
  3. Şeytan cin 3 harfli peri gulyabani hayalet görünmeyen ama bahsedilen canlıların alayı yalandir insanların kendi icerlerindeki psikolojik korkudur hepsi masal hikayedir inanmayanlar gerçekten çok aklıselim kişilerdir böyle saçmalıklarla inanmayın

    YanıtlaSil