her çocuk ateist doğar...!

12 Mayıs 2010

Mayday! Mayday! Hayyalel Salah, Hayyalel Felah..

Ahhhahah :D yok böyle bişey arkadaş. Götümle gülerim ben buna anca..

Eniştemle konuşuyorum bugün, bana mucizelerden bahsediyor. Söylediği şey de günümüzden çok uzakta değil ha, Neil Armstrong'dan bahsediyor.


Efenim, bu astronot abimiz; uzayda ezan sesini işitmiş sözde. Sonra da Dünya'ya gelince aynı sesi yine duymuş ve: "Ulan bu ses, benim uzayda duyduğum şey değil miydi?" demiş ve müslüman olmuş.

Hassiktir diyorum, hassiktir!

1-Lan o herif müslüman olsa, bizim niye haberimiz olmasın? Sen nerden biliyosun amuğagoyim? FBI mısın, CIA misin, MOSSAD mısın? Ne boksan haber ver ona göre davranalım sevgili eniştecim.

2-Dünya'dan o kadar uzak bi yere ses gider mi? Mantıklı mı bu? Ha şimdi kimisi çıkıcak: "Uzayda seslerimiz kaybolmuyo, hep dalgalanıyo orda burda..." diyecek. Baba sen günde 5 kere aynı şeyleri tekrarlarsan milyonlarca yerden; senin de sesin duyulur.

3-Hem nerden belli daha önceden bu sesi duymadığı? Sen duymuyon mu sevgili eniştecim, kuran ayetlerini, ilahileri arada? Sanki birisi hemen kulağının dibinde okuyomuş gibi?

4-Peki canım, ciğerim bitane eniştem benim.. Seni ve buna inanan bi araba insanı bağlı tutmak için uydurulmuş olmasın bu? Ama doğru ya, o allah herşeye kadirdir...

Yahu körü körüne inanıyor insanlar buna! Hiç mantıklı mı değil mi düşünmüyorlar. Kendi düşüncelerini destekleyen her şeyden o kadar eminler ki!

Oysa biz her denilen, söylenilen şeye mantıkla yaklaşıyoruz. Sonra da bize "Çok dar görüşlüsünüz." diyorlar. Bakın, bi kaç soruyla bu sakat söylentiyi çökertebildik. İşte bu kadar basit...

Çok değil, biraz düşünün...

4 yorum:

  1. o değil de boşlukta ses yok zaten, fakat işin özü orada uzayda o sesi duymak adı üstünde mucize. Birine inanıyosan öbürüne inanmak da pek zor olmasa gerek.

    YanıtlaSil
  2. bende böyle şeylere inanmak istiyorum yaa niye içimde yok :)

    YanıtlaSil
  3. hehee. çok güzel ''MASAL'' mış..

    YanıtlaSil
  4. Yalan a....q.
    En be sende yaaa

    YanıtlaSil